Bíborbanszületett Konstantin bizánci császár (913-959) "A birodalom kormányzása" című munkájában írta a magyarokról, hogy "abban az időben nem türköknek hívták őket, hanem valamilyen okból sabartoi asphaloi-nak nevezték." [16] A "sabartoi asphaloi"-ban a "sabartoi" a tulajdonképpeni népnév, amely a görög többes szám toldalékával van ellátva. Eredeti alakja sabart, sabar lehetett. Honnan ered ez a név?
"A szubareus törzseknek és Szubartu országának nevével a sumer-akkád és babiloni feliratokban, különösen pedig a Mariban előkerült fontos feljegyzésekben találkozunk. Még Sargon, Akkad ősi királya is harcolt Szubartu országával. A Tigris északi folyásától egészen Nippurig terjedő hatalmas területen mindenütt kerültek elő szubareus neveket tartalmazó feljegyzések...A szubareus befolyás déli irányban egészen Szíriáig hatott." [17] Észak-Mezopotámiát, ahol Asszíria is létrejött, "az i.e. III. évezred sumér szövegei »Su-bir«-nek, az i.e. III. és II. évezredből származó akkad szövegek »Subartu«-nak nevezik, ezzel függ össze a lakosság subaru elnevezése is. A legtöbb kutatónak az a véleménye, hogy ez a magukat hurritának nevező törzsek sumer-akkad elnevezése." [18] Egy észak-mezopotámiai asszír tartományt "Sabiresu"-nak neveztek. [19] A szabar-szabir név eredetileg az ősanyára vonatkozhatott, hiszen ez is a szem szavunk módosulata (az "m" "b"-vé alakult, mint a zab esetében.) Alátámasztja ezt, hogy a manysi és chanti nyelvjárásokban egyes ezüstfajták elnevezésében a kozmikus ős mítikus anyjának Saber, más esetben Kemi nevét használják összetételekben. [20] A nő-elvi (matriarchális) törzseknél azért volt az ezüst a szent fém, mert az ezüst a Holdnak, a nőiség és anyaság planétájának a féme. Az ókori Háránt még az arab hódítás után is szabirok lakták és városuk ősidők óta a Hold-tisztelet egyik központja volt. [21] A háráni szabírok által megőrzött hermetikus iratokban szerepel a "Tát" név, ami kapcsolatos lehet a tátos-sal, régi szabir törzseink papjainak nevével. A "Tát" névalak Hermész egyiptomi Thot (=magyar "tud") nevének egyik változata, és a tátos másik neve is lehet tudós.
Szövetséget a szkíták úgy kötnek, akivel kötnek: egy nagy cserépedénybe bort öntenek, és azt összekeverik a szövetséget kötők vérével. Előzőleg hegyes késsel megsebzik, vagy karddal kissé megvágják testüket, azután pedig a serlegbe mártanak egy kardot, nyilakat, egy harci fokost, és egy lándzsát, majd hosszasan imádkoznak, azután pedig isznak ők maguk is, akik ily módon szövetséget kötöttek, meg kíséretük legtekintélyesebb tagjai is.
Herodotosz
"Szent László (1077-1095) arcában a pártus királyok arca jön vissza valami egészen
időtlen mélységből... ez nem egy személyes arc, időtlen ez a királyi arc, mely a
királyi szkíta népek körében bukkan fel, és mindig az uralkodó arcvonásait állítja
elénk... Ha valaki egy árpádházi arcába belenézett, ismeretlen érzés és gyönyör
fogta el, mert olyan volt, mint hogyha az emberiség fényteli korszakát látta volna.
Azt az emberi arcot, amely közvetlenül a teremtés második pillanatában készült el.
Ezek nem földi arcú emberek voltak..."
Te vagy mindennek ős életfája , te izzó tűz örök forrata.Kibül ered minden alkota.
Karacsay Kódex
A gének nem hazudnak!!!!!!!
Grover Krantz nyilatkozta: „A magyarság ősisége egyenesen meglepő; én mezolitikumi nyelvnek találom, amely megelőzi a neolitikumi kort.”[8] Emellett még azt is kijelenti, hogy ha ez igaz, akkor a magyar nyelv tulajdonképpen a legidősebb helybeni nyelv Európában, vagyis az itt élők eredeti nyelve. (Krantz, 72)