Az új évezred hajnalán elérkezett az idő arra, hogy az általa kijelölt utat ismét felfedezzük.
Nem mint új vallást, hanem, mint ma is érvényes tanítást, a kereszténység eredeti tiszta formáját, mely segít választ adni a ma kérdéseire, segíti az emberi lét kiteljesedést. Zoroaster követőitől idegen volt az intolerancia. Nem támadtak Isten nevében, Istenre. A zoroastriánus tanitás nem követeli meg, más hit feladását, éppen ellenkezőleg, a különbözőságek helyett azt keresi, ami összekapcsolja az Isten eltérő utakon kereső jóakaratú embereket.
A zoroastriánus tanítás eredeti tiszta formájában egyaránt forrása a keresztény és a mohamedán vallásnak is, de világképe összeegyeztethetö a Buddhizmus tanításával is. Buddha és Zoroaster közel egy időben éltek, más-más kulturában és sok mindent azonos módon ismertek fel - és a teljességnek egyaránt része mindkettő, és mind a két tanító esetében ugyan annak az erőnek köszönhető a megvilágosodásuk. A zoriastriánus perzsa-parthus-szasszanida birodalmakban szabadon továbbélt az ősi mezopotámiai világ minden kincse, pozítiv tartalma, mint ahogy a buddhizmus is megörzi az ősi indiai kultura pozítiv elemeit. Az ősi turáni istenek, Innana-Éneh-Istar is megerősítést nyertek Zoroaster tanításából. A parthusok és szasszanidák birodaloma az általuk életre segített kereszténysének is teljes szabadságot biztosított, míg a katolicizmus Justiniánus idején ki nem fordult önmagából. Az eddig hallottaktól eltérő tanítás, kiteljesíti világképünk, és csak a tévedéseink megtagadására kényszerít bennünket, és nem fordít szembe kulturánk alapjaival - hanem ellenkezőleg megerősíti azt.
A tanítás lényege nagyon egyszerű -
A világban a jó, Hormuzd- és a rossz Ariman, a fény és a sötétség küzd egymással. Hogy e két elpusztithatalan erő közül melyik uralja a világot, az rajtunk embereken mullik. Mind a kettő Ahura Mazda a teremtő megtestesülése - gyermeke. A termtő, a négy öselemből - a tüzből, vizből, levegőből és földből ered, mely elemek nem jók és nem gonoszak, mint ahogy a tudás sem, csak az ember, aki használja lehet ilyen vagy olyan. Hormuzdnak is és Arimannak is számtalan alakja lehet. Innana-Éneh is éppúgy Hormuzd megtestesülése, mint ahogyan Krisztus, és a Jó születik ujjá minden jó lélekben, a jó tanait hírdeti minden igaz próféta.
Krisztus leszármazási listája is lehet, hogy a valóságban Zoroastertől ered, de a tanítása az nem az ószövetségből származik, hanem a napkeleti bölcsektől, az ősprófétától . Vajk, mikor elpusztítja a táltosokmaradnak. Ariman a gonosz, a nagy plagizátor képes bármely jó képét magára öltetni álcaként. A Krisztus nevében gyilkoló Justiniánus, vagy az első kinai császár, az ő megtestesülései. A gonosz megtestesülései rendszerint nemsokkal a jó próféták után jönnek a világra. Krisztust követte Néró, Etelét, isten ostorát követte Justiniánus. A világnak nem mindig vallási tanitó kell, és a gonosz sem mindig álpróféta képében jelentkezik - de midig a jó álarcát ölti fel. A zoroastriánus számára nem a dogmák a fontosak, nem az milyen néven nevezi valaki istent, hanem az ami a lélekben van, és az, hogy jót és a rosszat, a fényt és a sötétséget meg tudja különböztetni. Ezért a zoroastrianus tanítás békésen megfért a hun-magyar nép ősi mezopotámiai eredetű hitével, mint ahogyan az ősi perzsa napistenhittel. Ennek a toleranciának a mai világban is oriási szerepe lenne. Úgy lehetünk csak Isten igéjéhez hűek, ha a jóakaratú emberek, legyenek bármilyen vallásúak megtalálják a közös jót hitükben.
A keresztények, keresztyének, mormonok, buddhisták, mohamedánok, mindenki, aki a jó istenben hisz, testvér. Nincs kiválasztott nép - és egyetlen vallás sem birhatja a teljességet. Hogy egymásra találjunk, nincs szükség új vallásra, hitünk megtagadására, csak arra, hogy felfogjuk és megértsük, egy olyan létező, mint Isten, teljessége felfoghatatlan, ha valaki másként közelít ehhez a teljességhez, mint mi - azt nem gyülölnünk kell, ellenkezőleg igyekeznünk kell, megérteni és megtalálni a közöst. Ebben Zoroaster-Zarahustra ősi tanítása az, amihez fordulnunk kell. Nekünk magyaroknak, kik egykoron a parthus hadakban harcoltunk a kegyetlen görög-római birodalmak ellen, és Etele oldalán szabaddá tettük Európát, halálos csapást mérve, a gonosz birodalmára, kötelességünk, hogy ősi hitünk kereszténység évezredén át is megörzött örökségét felelevenítsük. Ez az örökség elsősorban a magyar erkölcsöt, rebellis lázadó szellemet jelenti. A magyarok Istene a szabadság! Nem lehet szabad, aki másokat elnyomatásban tart, és csak az lehet igazán szabad, aki nem tűr rabságot és mást sem igáz le. Etele zászlaja a szabadság zászlaja, és ezért sereglett alá minden szabadlelkű ember. Ma nem a római limest kell lerombolni - hanem az ELIT által a boldogulás útjába emelt falakat, melyek a világot sok részre osztják.
Amit én szeretnék az egy más megosztás, a gondolatok cseréje, közös örökségünk együttes birtokba vétele.Külön öröm számomra, hogy mind e közben nem kell elvetnem a magyar keresztyén hít pozitív örökségét, csak azokat az ószövetségi szövegeket, melyek amúgyis ellentétesek Krisztus tanításával. Az az isten, amely a zsidók érdekében megöli a filiszteusokat, mely egyik teremtményét a másik felé helyezi, mely testvérek között gyülöletet szít, nem lehet sem igaz, sem jó. A Kereszténység Kriszturól szóló tanításaiban egyetlen egy zavart - az ószövetségi hivatkozások - az ószövetség a szeretet tanával ellentétes szelleme - most hogy tudom, Krisztus tanítása nem az ószövetségből ered, semmi köze sincs a választott nép kirekesztő eszméjéhez, most már tiszta szívvel követhetem tanait.
"Megörzöm hiven, Ahura Mazda, Teremtő Isten, Ég Ura szavad. A Szent lélek, és az Igazság, Az Erényesség, és az Imádság, Mind a négyen, belőled sarjadnak, Te vagy, az igazságnak országa, A Teljesség és az Örökélet vagy, Világ Teremtő Isten, Ég Ura! Hogy el ne tántoríthasson az Ármány, Jó Urunknak igaz királyságától, Tanítottál Zoroaster, által, Megerősítettél, Krisztusunkkal. Mi kezünkbe adtad, szent kardodat, A bűntetésre és védelmezésre. Őspróféta első tanítványai, A Hun Etelének turáni vére, Ki nyitott a szeretet igéjére, Mindig engedelmeskedtünk neked. Követtük az új hazába szép Enéht, Hogy betöltsük híven népünk végzetét. Nappal, a Te Napod süt le reánk, Éjjel, a Te Holdad világít meg, Hétcsillag szerkered repít Tehozzád, Világ Teremtő Isten, Ég Ura!
Hitet tettem, mert ezt kellett tennem, vállalva nemzetem szent örökségét - Igen Avestán vagyok, Zoroaster első népe turáni hun-magyar fia.
Szövetséget a szkíták úgy kötnek, akivel kötnek: egy nagy cserépedénybe bort öntenek, és azt összekeverik a szövetséget kötők vérével. Előzőleg hegyes késsel megsebzik, vagy karddal kissé megvágják testüket, azután pedig a serlegbe mártanak egy kardot, nyilakat, egy harci fokost, és egy lándzsát, majd hosszasan imádkoznak, azután pedig isznak ők maguk is, akik ily módon szövetséget kötöttek, meg kíséretük legtekintélyesebb tagjai is.
Herodotosz
"Szent László (1077-1095) arcában a pártus királyok arca jön vissza valami egészen
időtlen mélységből... ez nem egy személyes arc, időtlen ez a királyi arc, mely a
királyi szkíta népek körében bukkan fel, és mindig az uralkodó arcvonásait állítja
elénk... Ha valaki egy árpádházi arcába belenézett, ismeretlen érzés és gyönyör
fogta el, mert olyan volt, mint hogyha az emberiség fényteli korszakát látta volna.
Azt az emberi arcot, amely közvetlenül a teremtés második pillanatában készült el.
Ezek nem földi arcú emberek voltak..."
Te vagy mindennek ős életfája , te izzó tűz örök forrata.Kibül ered minden alkota.
Karacsay Kódex
A gének nem hazudnak!!!!!!!
Grover Krantz nyilatkozta: „A magyarság ősisége egyenesen meglepő; én mezolitikumi nyelvnek találom, amely megelőzi a neolitikumi kort.”[8] Emellett még azt is kijelenti, hogy ha ez igaz, akkor a magyar nyelv tulajdonképpen a legidősebb helybeni nyelv Európában, vagyis az itt élők eredeti nyelve. (Krantz, 72)